Wij helpen jou
de overgang te maken van (online) klantenservice naar een volledige digitale betrokkenheid van de klant of het opzetten van een omnichannel omgeving voor klantcontact.
Blijf op de hoogte
van het nieuws, de insights en de laatste events bij RIFF
Wij helpen jou
van het nieuws, de insights en de laatste events bij RIFF
Goed digitaal klantcontact Hoe helpen wij je
RIFF werkt met creatieve en nieuwsgierige mensen, die digital savvy zijn en verantwoordelijkheid aan kunnen. Met uitgebreide kennis van merk en producten staan we jouw klanten met de juiste tone-of-voice op een persoonlijke wijze te woord. Zo bewaken wij de reputatie van jouw merk en zorgen we voor een positieve ontwikkeling van het sentiment van jouw klanten. Alles om de merkbekendheid en merkwaarde te vergroten.
Multichannel & 24/7
Aanwezig zijn op de kanalen waar jouw klanten hun stem en geluid laten horen, daar zorgen wij voor. Van Facebook tot videocall, van Instagram tot Whatsapp, en ook Trustpilot of Amazon. Jouw klant bepaalt niet alleen waar, maar ook wanneer ze ons kunnen vinden.
Ons kantoor is namelijk het gehele jaar 24/7 open.
Partnership
Maar we doen dit niet alleen. We doen dit graag met jou samen.
• Samen werken we naar het juiste plan.
• Samen bepalen we de tone-of-voice die bij jouw merk past.
• Samen zorgen we ervoor dat onze mensen échte productexperts worden.
Samen maken we onze samenwerking tot een succes, laten we jouw fanbase groeien en maken we fans tot ambassadeurs.
RIFF is dus niet alleen leverancier, maar een partner die meewerkt aan het bereiken van jouw bedrijfsdoelstellingen.
Goed digitaal klantcontact
Hoe helpen wij jeRIFF werkt met creatieve en nieuwsgierige mensen, die digital savvy zijn en verantwoordelijkheid aan kunnen. Met uitgebreide kennis van merk en producten staan we jouw klanten met de juiste tone-of-voice op een persoonlijke wijze te woord. Zo bewaken wij de reputatie van jouw merk en zorgen we voor een positieve ontwikkeling van het sentiment van jouw klanten. Alles om de merkbekendheid en merkwaarde te vergroten.
Multichannel & 24/7
Aanwezig zijn op de kanalen waar jouw klanten hun stem en geluid laten horen, daar zorgen wij voor. Van Facebook tot videocall, van Instagram tot Whatsapp, en ook Trustpilot of Amazon. Jouw klant bepaalt niet alleen waar, maar ook wanneer ze ons kunnen vinden.
Ons kantoor is namelijk het gehele jaar 24/7 open.
Partnership
Maar we doen dit niet alleen. We doen dit graag met jou samen.
• Samen werken we naar het juiste plan.
• Samen bepalen we de tone-of-voice die bij jouw merk past.
• Samen zorgen we ervoor dat onze mensen échte productexperts worden.
Samen maken we onze samenwerking tot een succes, laten we jouw fanbase groeien en maken we fans tot ambassadeurs.
RIFF is dus niet alleen leverancier, maar een partner die meewerkt aan het bereiken van jouw bedrijfsdoelstellingen.
Video
WE ARE RIFF
WE’LL TAKE IT FROM HERE RIFF Digital ENGAGEMENT
Vandaag de dag ben je slechts 1 klik verwijderd van een nieuwe klant. En net zo gemakkelijk worden klantrelaties op dezelfde manier beëindigd. Elk bedrijf, in elke sector, lokaal of internationaal, zal de komende jaren digitaal transformeren. Deze digitale transformatie zal een fundamentele verandering teweegbrengen in klant-interactie, bedrijfsmodellen en operationele processen.
Deze nieuwe aanpak is gegevensgestuurd en gebaseerd op de gedigitaliseerde samenleving van vandaag. Het vereist meer service en een meer klantgerichte digitale aanpak. Om deze veranderingen menselijk te houden, hebben bedrijven diensten van digitale specialisten nodig.
RIFF Digital Engagement helpt bedrijven de overgang te maken van (online) klantenservice naar een volledige digitale betrokkenheid van de klant of het opzetten van een omnichannel omgeving voor klantcontact.
Afbeelding
Afbeelding, dat kan altijd
De Oplossing SOCIAL LISTENING
Het team van RIFF weet social listening creatief om te buigen in kansen. Het beschermt daarnaast de reputatie van McDonald’s door onderwerpen te monitoren die de reputatie kunnen schaden. Door een korte lijn met het hoofdkantoor van McDonald’s voorkomt en beperkt het ernstige schade voor het merk. Medewerkers van RIFF kennen nieuwe producten in het assortiment van McDonald’s. Zo begrijpen ze beter waarom McFans bij zowel klachten als complimenten McDonald’s opzoeken op social media.
-
1900creatieve berichten uitgestuurd (5% van het totaal uitgaande volume)
-
+ 30 %positief sentimentevolutie gesprekken
-
94 %reactie op berichten binnen één uur
WAT ALS JE OP ZOEK BENT NAAR EEN BIJBAAN? DIE DE MANIER WAAROP JIJ WILT LEVEN SUPPORT?
Annemarie, Senior Project Manager
Thema's
Op de hoogte blijven van het nieuws,
de insights en de laatste events bij RIFF?
Info?
Stappen
- Analyse huidige situatie
- Webcare formule workshop
- Tone of voice
- Rules of engagement
- KPI’s
Formulier
"*" geeft vereiste velden aan
Our Teams
At RIFF we have different support teams for our clients.